sobota, 20 stycznia 2007

Nowe zasady gry.

k.: wiec postanowiłam, że koniec
z rozdrapywaniem ran, które ledwo zdążyły się zabliźnić...
(…)
N.: mogłabyś wreszcie przyjąć za regułę dbanie o swoje rany.
.
.
.
N.: kiedy wydaje się, że coś się kończy z błahych powodów, niezrozumiałych i bardzo bolesnych
ja sobie mówię, że to nie ten czas, nie ci ludzie i nie ta wrażliwość może


Masz rację, Natalio.

‘Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
ważnych jest kilka tych chwil, tych na które czekamy’
( Grechuta )


Czasami nadal nie wiem, 'jak pozbierać myśli, z tych nie poskładanych'.
Może powinnam robić więcej.

Mniej zastanawiać się nad tym, co minęło.
Szerzej otwierać oczy.
Czuć mocniej.
.
Iskra śpiąca z nosem w zgięciu mojego łokcia.
.
Opowiedz mi, jak pachniesz?

I wytłumacz.
Dlaczego oni ode mnie odchodzą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz