sobota, 25 grudnia 2004

Outlook Express.

Odebranych wiadomości: 29. Nie masz nowych wiadomości. Nie masz nowych wiadomości. Masz, ewentualnie, spam. Masz ochotę pogadać. Popisać. Wysłać w cyberprzestrzeń kodem zero-jedynkowym trochę sensownych słów. I nie masz do kogo. Samych sensownych słów też nie masz. Ale na rozpadającym się dysku zostało ci trochę pancernych logów z GG sprzed 2-3 lat, więc zawsze możesz się spokojnie podołować, że kiedyś zazwyczaj bywali jacyś ktosie, którzy potrafili cię czytać. I wtedy jeszcze od biedy umiałaś powiedzieć coś ciekawego. I od czasu do czasu kogoś to interesowało.
.
Miałam wczoraj w łóżku genialną myśl, przemknęła mi o drugiej w nocy między artykułem o studiach filologicznych i szczurzym chrobotaniem, tylko po to, żeby mnie zdenerwować faktem, że zanim zdążyłam usiąść do kompa, poszła w tak zwane pizdu.
.
Nie masz nowych wiadomości. Nie masz nowych wiadomości.
I tuszu w umierającej drukarce.
.
To ja już chyba sobie pójdę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz