poniedziałek, 27 grudnia 2004

...a ja, zamiast uciekać, sama pcham się w jej łapy.

PRZESZŁOŚĆ.

Cezary (0:02)
czytałem dość popularne stwierdzenie i wygląda na to, ze jest jednak prawdziwe, ze faceci są zazdrośni o tych którzy byli przed nimi, a kobiety o te które będą po nich...


Wchodząc na tamto forum, o którym już dawno zapomniałam, nie myślałam, że to zaboli tak mocno. A przecież jego musiało boleć bardziej, kiedy go zostawiałam. Kiedy nie wiedział i nie rozumiał. A teraz co?
Janusz. Jak możesz kochać/pieścić/sypiać z inną, skoro kiedyś byłeś mój?! Jak możesz... Chociaż ja robię to samo, od 9 miesięcy mam swoje życie, nie powinnam więc...
A jednak.
Artur, chodź tu natychmiast, trzymaj, przytul mnie mocno i powiedz, że kochasz. Chcę to znowu usłyszeć.
I zapomnieć o nim, na zawsze, aż do następnego razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz