niedziela, 22 lutego 2004

Zeroekran.

“Parfois je semble un peu morose et timide, renfermee et alors je pese chaque mot. Mais en realite avec mes amis je suis bavarde. Certains pensent que je suis egoiste, insolente et presomptueuse. Je sais que j’ai les defauts – je suis tres tetue, impatiente et paresseuse...”
( W przybliżonym tłumaczeniu:
"Czasami wyglądam na trochę ponurą i nieśmiałą, skrytą i ważę każde słowo. Ale w rzeczywistości,
z przyjaciółmi jestem gadatliwa. Niektórzy uważają, że jestem egoistyczna, bezczelna i zarozumiała. Wiem, że mam wady - jestem bardzo uparta, niecierpliwa i leniwa..." )
… i za cholerę nie mogłam sobie wymyślić, jakie mam zalety. Bezlitośnie odrzucałam wszystkie podpowiedzi dziewczyn, bo właściwie wcale nie jestem taka szalenie responsable czy bienveillante. Ostatecznie przytknęłam przy ambitieuse i franche, chociaż pewności nie mam, czy chorą ambicje i zbytnią niekiedy szczerość zaliczyć można do cech, którymi warto się chwalić.

*

‘Kochanie, wydaje mi się, że ty lubisz myśleć, że inni myślą o tobie źle, i to myślenie w gruncie rzeczy sprawia ci przyjemność. Mam rację?’
( Janusz )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz